Reklama to podstawa

Reklama to podstawa

Walka o zauważenie naszej firmy wśród różnorodnych działalności o podobnym charakterze zajmujących ten sam fragment rynku, wiąże się z wyróżnieniem się spośród innych ofert. Służy temu reklama – to dzięki niej stajemy się widoczni dla potencjalnych zleceniodawców. Jeśli nikt nie wie o naszym istnieniu, nasza działalność pozostanie niszowa, całkowicie nieopłacalna, co w panujących warunkach wolnorynkowych oznacza, że zwyczajnie będziemy musieli zrezygnować z dalszego prowadzenia firmy ze względu na absolutny brak jakiejkolwiek możliwości utrzymania jej (nie wspominając już o dalszym rozwoju). Aby nie dopuścić do tak dramatycznej sytuacji, należy zadbać o odpowiednią reklamę naszych usług. Jest ona szczególnie niezbędna w początkowych etapach zakładania działalności, kiedy to próbujemy stawić czoła istniejącym już firmom. Reklama nie musi jednak oznaczać angażowania ogromnych środków w specjalistycznie planowane kampanie reklamowe, kręcenia spotów emitowanych w telewizji, czy wykupywania kolejnych billboardów. Przynajmniej nie na początku. Oczywiście im większa konkurencja tym reklama powinna być bardziej zapadająca w pamięć i drapieżna. Aby sprostać tym wymaganiom warto pamiętać, że kluczem dobrej reklamy jest przestrzeń, dzięki której potencjalni zleceniodawcy bezbłędnie będą kojarzyć naszą firmę.

[Total: 1    Average: 5/5]

Comments

comments