Deweloperzy szturmują internet w celu znalezienia klientów

Deweloperzy szturmują internet w celu znalezienia klientów

Czasy, kiedy prezes spółdzielni mieszkaniowej łaskawie przydzielał mieszkania czekającym latami ludziom, na szczęście odeszły. Czasy, kiedy zaczął się boom mieszkaniowy i ludzie kupowali przysłowiowe dziury w ziemi, również. Aby dziś zachęcić szukających swojego ‘M’, deweloperzy muszą się sporo napracować. I znowu okazuje się, że najlepszym narzędziem jest w tym przypadku internet. Proste reklamy już nie wystarczą. Potencjalny nabywca chce przed kupnem obejrzeć swoje mieszkanie. Powszechne są więc reklamy wizualizacyjne, na których można mieszkanie obejrzeć ‘od środka’ z różnych stron, a nawet można je wirtualnie umeblować, na końcu podjąć decyzję o zakupie. Mając dostęp do internetu nie trzeba jechać na plac budowy, poprzez sieć załatwimy to nie ruszając się z domu. Podstawową sprawą jest lokalizacja przyszłego mieszkania. Przecież zakup własnego lokum jest wydatkiem przynajmniej na kilkanaście lat, bardzo istotne jest więc, gdzie będziemy mieszkać. Prawie każda witryna deweloperska podaje również ceny poszczególnych mieszkań, metraż i dostępność. Na przykładzie wielu branż zauważamy, że każdy biznes można przełożyć na internet, a to zwiększa efekty naszej pracy. Większość ludzi szukając czegokolwiek, zagląda do internetu. Żadna inna platforma medialna nie ma takiego zakresu informacyjnego. Nie ma już biznesu bez internetu.

[Total: 1    Average: 4/5]

Comments

comments